Malin är jag och Frida den andra!

Heejsan! vi som kommer bloggar här heter MAlin och frida. Vi har en varsin anna blogg också ni gärna får kolla in. Ska då berätta lite kort om mig själv, jag är en tjej med namnet Malin är 13 år fyller 14 och bor utan för stockholm. lever livit och tar dagen som den kommer för det mesta brukar jag tänka att jag ska njut, tänk om det är ens sista dag nej vem vet? Jag har iallfall jätte många supper bra snälla vänner men den bäst är ju såklart Linda. Har också en kille och vi har snart varit tillsammans i 5 månader. Frida är nästan som jag fast hon har ingen kille och hon har redan fyllt 14.  VI ska göra vårt bästa för att göra en rolig blogg. designen ska jag försöka göra klart så snart som möjligt.
sov gott puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0