shoppat lite idag!

Tjenare! Vakande tidigt i morse eftersom pappa fyller år men hade inte tid att fira honom. Jag och Linda åkte nämligen iväg till kista. Det vart ett snabbt beslut om att åka. 4 minuter innan bussen skulle gå bah kan vi inte åka dit ja och så åkte vi, vi hann. jag köpte en tjol och ett par byxor. Vi fick åka hem igen vid 1 eftersom jag skulle på träning. Det vart stressigt men jag hann. Det gick inte jätte bra men helt okej. När jag var hemma igen så åkte jag mamma och pappa till outullet opch köpte skor. köpte ett par lacost tygskor och ett par vanliga vida reabook skor. Nu är jag hemma igen iallafall. ska grilla ikväll sen ska jag nog till Linda och sova där.  
Puss

 
tub kjol- gina- 99
byxor- new yorker- REA 49


tygskor - intersprot- 500 :-


reabook- intersport- 700 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0