this is me:)



Jag och gullungen emelie<3

Hej jag heter Frida, är malins kusin och bor utanför stockholm. Jag är 14, fyller i Januari (intresseklubben antecknar) och spenderar min fritid i gympahallen på andra sidan stan. Den här veckan tillbringar jag utanför skolan på intersport, där jag praoar, haha kanske inte världens bästa ställe, men det duger och jag har iallafall en person att ha kul med, tack jesper! Ehm nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska säga, eller juste! nu till våren så letar min familj efter en kattunge så om det är nån som ska få kattungar kan väl den personen höra av sig:D 
Okej nu orkar jag inte mer, men ni kan ju alltid surfa in på min alldelles egna bloggvet inte om det finns nån länk till den än, men det kommer väl;)

Ska dra mej mot sängen nu, eller ja snart:) hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0