Valborg!

Tjaabaah! Valborg var jävlas niice. inte bästa men whoot ever den var bra ändå, trots att inget blev som tänkt för några veckor sedan. Käkade middag hemma iallfall rostbiff och massa. Sen tog jag cykeln till Baset vilket inte gick så bra eftersom jag först inte hitta cykel nyckeln och sen så hade jag inge luft.. När jag väl var där efter att ha kört fel på vägen. Träffade jag erika,felicia, emilia,saga och en miljon folk tilll. Var med emilia,saga och erika typ hela tiden as kuligt. Vi  elade penna åt remmar och var sociala. Kom väl hem för inte allt för länge sen, kanske 60 min eller vad det kan vara? Nu ska ni få lite bilder. Inte så många men får duga. Puss






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0