vill ha chailatte



En colaburk :D haha

Ojoj nu har jag inte skrivit på några dagar, har inte orkat stoppa i laddaren i min dator, hehe.
Igår var det våruppvisning, jättekul-eller inte, nejmen det var ändå helt okej trots att jag, emelie och felicia var tvungna att byta dräkt på ca 20 eller 30 sekunder helt öppet så att vem som helst i en stor publik skulle kunna se.

Bromma herrarna kom tvåa på jnm igår, grattis grattis till er säger jag bara:) tyvärr hann jag bara se deras hopp pga uppvisningen, haha de försökte spela upp när de körde tumbling men småbarnsgruppen som skulle köra då trodde att det var deras musik som spelades så man var tvungen att stänga av (ni vet eriksdalshallen har en stor tv liknande skärm). okej nu kanske man inte kan fatta någonting..

idag så har jag tränat såklart nåra tzukor blev det väl. sen efteråt har jag rensat ur hela mitt rumm på grejor, har bestämt mig för att göra om mitt rum.

Ikväll blir det ballar av stål ;) nu har jag skrivit alldelles för mycket så nu säger jag hejdå<3

Kommentarer
Postat av: malin

AS FIN BILD FRIDA!

2010-04-18 @ 18:29:06
URL: http://lifebymk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0