Allsång på skansen

Tjaa! ska försöka sammanfatta allt nu. shiit vilken dag säger jag asso.vi köade utan för skansen i 2 timmar sen sprang vi upp till soliden, fick riktigt bra platser. sen såg vi att Emilie,johanna och Malin A kom, så vi trängde ihop oss så dom kunde sitta vid oss. Emilia H kom också för vi hade nämligen ringt till henne. Sen kom en gubbe/ kille från mixmnegapol och snackade med oss, sen skulle vi och några sjunga i mix megapol. så grymt kul. Vi chillade vi staketet och lärde känna några som satt brevid oss. Sen kom en tjej ( känd ) men vette fan vad hon heter. och frågade om vi ville var med och springa när dom sjöng en text i en låt, jag, emilia och Line gjorde det. skiit kul, sedan övade vi på det några gånger. sen gick jag och emilie iväg lite, och då såg vi ett av "banden" så vi tog grupp bild med dem. sen innan vi gick tillbaka köpte vi glass. sedan satt vi eller jag, emilia och ibalnd andra haha där och sjöng. för att hålla stämningen uppe. Jag och EMilia gick sedan iväg till ett tält och sjöng, dom filmade och det var kul, men gick inte så bra. när vi kom tillbaka gick anders som vanlig och delade ut bullar, det var lite gott. På genrepet så fick ju jag, Emilia och Line gå iväg lite eftersom vi skulle spring haha låter knas, men det var kul. sen kom erik saade som vi väntat på i timmar! hjar var grym och jag naddade honom 4 gånger eller han mej hur man nu ser det. Han gick även och sjöng mot mig coolit.  jag höll på att dö typ hehe. Sen kom även anders lundin fram till mig så då fick jag ju också sjunga. Sen innan diräktsäningnen börade så åt vi lite. det var helt grymt kul. under den var vi ju tvungna att gå igen, men det var väldligt flumm när vi skulle tillbaka till våra platser. man vart helt mosade, men så är det väll att stå längstfram. på extra nummerna eller vad man nu vill kalla det, hade dom så tröga låtar att jag seriöst trodde jag skulle somna. men sen sjöng saade igen och då vart det lite ös. Vi väntade på atufraer också. sen hmtade pappa mig,Linda och Emilia. men nu får ni hade det så bra, bilder kommer sen när jag fått lite.. Puss





den här bilden är tagen från. svt.se men jag och Linda står där i kön :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0