Gryma dagar helt klart!

Dom senaste dagarna har sätt ut så här. I måndags kväll var ajg hemos grannarna på middag,kom där ifrån ett tag efter tolv då jag började lga mat till tisdagen. då jag,Mika och Sofia skulle på allsång. så åkte hemifrån 20 över 5 på morgonen, så sov bara 2 timmar och en kvart den natten. Allsång var jätte grymt! oförglömligt liksom. sen kom jag väll hem vid halv 12 på kvällen, då jag började packa eftersom vi skulle till göteborg halv 6 dagen efter. så det var en lång bilresa ner dit. vi gick på lisseberg samma dag, det var rymt kul som varje år. Sen åkte vi till hotellet och sov där och åt middag någonstans nära där. Dagen efter började hem färden  och det vart en el del shopping. Kom hem igår kväll. Idag fick jag änligen sova så vaknade vid 1 hehe. sen träffade jag hanna. och vi drog till jakan och åt ochg flummade. sen nu på kvällen har jag bara chillat, mår inte toppen om man nu säger så. Men ni får ha det så bra!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0