Grinda

HAr haft en helt underbar dag idag med sol och lite kalla vindar. Dom kom och hämtade mej vid halv nio sen åkte vi ute till en ö med waxholmsbåt.  Ön vart jätte fin och helt grymt mysig, tog en del bilder. näste på en gång när vi kom dit åt vi mat, jag åt pannkaka och lite kycklingsallad hehe. Vi gick någon stig och och fotade massa men vi (jag,Linda och cicci) kom ifrån dom andra lite men vi hann ikapp igen. på båten hem sen var vi eller iallafall jag jätte trött. När jag kom hem gick jag till ica med mamma, vi fick skynda eftersom dom skulle stänga en kvart efter vi gått hemifrån. Har precis klippt gräset och ätit middag, potatis och rostbiff.  Puss















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0