igår kom musik kollektivet till skolan!

Tjeena! Mötte Linda och emilia och några utan för skolan, sen gick vi in och så kom det där Musikkollektivet (bandet heterså, för er som inte vet ). dom spelade lite för oss och sen berättade dom hur dom jobbade typ, det var rätt kul. men det roligaste var ju när vi först fick köra bakom dom och sedan sjunga för dem. Efter det var klockan såpas mycket att jag inte hann till träningen, så jag gick till Linda hon hämtade grejer och sedan gick vi till mig. Stekte pannkakor och sen åt vi dom ute i trädgården, rätt mysigt. Nu sitter vi här och ja försöker lyssna på musik och snackar lite. LInda ska sova här inatt. Men nu ska jag försöka vara lite social. puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0