Detta fält måste fyllas i (ja jag glömde)



Nu vet jag vad jag ska göra nästa lördag:)

ikväll blir det korfu kolgrillen med hela tjocka släkten:D
vet inte än vad jag ska ha på mej, får se har inte ens börjat göra mej iornding än och malin har redan hållt på i nåra timmar....?
Kul kväll igår iaf:D men åh vad jag irriterar mej på fjortisar-eller oj förlåt, wannabie fjortisar jag menar de gick runt på kvällen när det var riktigt mörkt med solglasögon med engelska flaggan på (?) Ni kanske själva kan förstå vad jag gjorde...
håller på och synkroniserar min ipod med  min dator för första gången, trots att jag fick datan i januari, bra där frida. Jaaa nu tror jag att det är färdigt:)) Juste laddade ner en ny app som heter typ mini mu, nåt från arla säkert småbarnsspel men det är faktiskt skitkul, bättre än farmville. Man ska typ gå runt med en kalv och få den att äta, dricka osv.  och sen på exytra spel ska man smälla flugor:) min nya favoritsysselsättning!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0