Fredag, entligen.

Idag så drog vi till simhallen med skolan, det var lite flummigt. Men var lite trött redan när vi kom dit duktig som jag är. Men min väska var så tung. Vi fick först bada lite, Jag och linda Lyckads bada slå i huvudena hon i en stolpe och jag i golvet typ. vi är så grymt lyckade. Sen tog vi bussen hem till Linda och åt lunch där med hennes syrra. Min nästa lekton var inställd så hade igenkligen 3 timmars lunch. Efter skolan drog vi hem till mej och gjorde pannkakor och såg på beck, den svega länken. Den var bra tills den började hacka. Men det gjorde inte oss så mycket eftersom vi sätt ganska många gånger förr. Sen bara flumamde vi runt lite och sen drog vi till henna. Där vart det middag, tacos. Sen såg vi på talang och lite annat efter det drog jag hem igen var ganska trött, efter en lång jobbig vecka. Men nu är jag hemma igen. Hoppas ni haft en bra dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0