Grillning

Jag och Linda cyklade och mötte Linnea utan för Lisa sen cyklade vi hem till henne och vi kolla in hennes verkligen as stooora hus. SEn drog vi oss ner mot görveln där vi skulle grilla. Sen kom Lisa ner och vi började grilla, korv marshmellows och massa. Vi badade och sjöng allsång. guu vilken lyckad kväll. Vid 10 halv 11 skulle vi börja ta oss mot Linnea men nu gick vi med alla våra sakar så det gick allt utom fort. Vi mötte polisen, nina, viktor och kjelle också. Efter mycket om och men var vi framme hos Linnea, men alla hade massa orsaker till att inte sova kvar så till slut var det bara jag och Linnea kvar. Klockan var väääldigt mycket när vi kom hem så vi sket i att tälta stället sov vi i hennes rum. Imorse vaknade vi först kvart över 7, linnea hade glömt stänga av sin väckar klocka, men vi somnade om igen. SEn åt vi frukost och hoppade stutsmatta. Vid 12 någonting tog jag min gigantiska väska och cyklade hem. Nu är jag iallafalll hemma. strax kommer en bilderna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0