Inget man vill missa!

Kom hem vid halv 10 tiden imorse haft det helt grymt. Det började med att jag mötte Linda sedan packade vi in bilen och drog, efter tio minuter stande vi och packade på massa grejer på ett släp så jag och Linda gick och köpte godis under tiden dom packade in. sedan åkte vi det var jätte trevligt, känndes verkligen somrigt. Dom släpte av oss vid herbret, vi la in våra sakar och var där och snackade sen åt vi middag nere i stugan. Dagen efter häde inte så mycket killarna fixade med krosarna och jag och Linda vi gick lite fotade en del, hoppade stutsmatta och färgade Lindas hår. På kvällen åt vi middag hos Lena och tomas, vi åt tacos det var jätte gott. Vid 11 tiden eller något gick vi till herbret det var så regnigt så vi årkade inte gå någon promenad på kvällen. Fredag var nice klockan var stäld på kvart över 8, vi skulle åka in till uppsala och shoppa, bilen skulle gå halv 10. Köpte ingenting där grymt stolt, dom andra köpte present till Nina som fyller år idag, Grattis grattis. På väg tillbaka därifrån käkade vi på sybilla. När vi väll var hemma så fixade vi lite i stugan och dom andra fälde massa träd. sedan kom Nina ut.. Den kväll grillade vi, jätte gott. Nu imorse var klockan ställd igen, den här gången på halv 8, eftersom vi skulle åka vid halv nio. Linda skulle åka till frissan och jag åkte med gyma tjerna som skulle på tävling. Nu ska jag ner och vara lite social. Puss
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0