Lite om mig!

Här kommer ett test!

Någon som förstår dig - Linda, alltid!
Någon som du saknar - Älskling,mika och många!
Någon som du hatar - Jag vet inte, hatar är starkt. Men ******måste fatta att det hon gjorde var så fel.
Vem kramade dig senast? - Linda
Vem ringde dig senast -
Vem ringde du senast? - Matilda
Vem var hemma hos dig senast? - Asse...
Vem var du hemma hos senast? - Linda, imorse
Har du ätit något idag? - aa då :D
Har du pratat med någon idag? - hahah, aa. Hela dagen
Har du gråtit idag? - nej


Jag:

Är singel? - Neee :D
Saknar någon just nu? - ja!
Är rädd för att bli övergiven? - njaa
Svär ofta? - jo ganska ofta.
Sjunger i duschen? - Nästan alltid.
Är en morgon person? - Aldrig
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - ja du, hahah. kanske det XD
Skrattar åt dina egna skämt? - haha ja!


Har du:

Linser/glasögon? Neej
piercingar? - bara öronen
Syskon? - aa
Pojk/flickvän? - aaa
Jobb? - nej
Rymt hemifrån? - njaa
Färgat håret? - japp
Bra självförtroende? - ja, jag har bra sjlvfötroende ibland och ibalnd skit.
Sagt "Jag älskar dig" till någon? - ja
Varit kär? - yes
Dumpat någon? - aah
Somnat i skolan? - hahahah aaaa
Tappat bort mig i min hemstad? - ja
Har du varit otrogen i ett förhållande? - nja,  men om det räknas 2/1 årsen..  
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja det har jag
Smugit ut utan lov? - em jaa.
Ljugit om vart jag är för mina föräldrar? - aaah.
En hemlighet som ingen annan vet? - Tror inte det.
Sovit en hel dag? - aaa, det var skönt XD
Somnat gråtande? - ja , vem har inte?

HAR DU...

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - nej
Fått en blackout? - aa
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - ja
Färgat ditt hår svart? - ne
Färgat ditt hår blont? -aa, typ. Slingat..


VAD...

Längtar du till mest just nu? - Sommaren och Älskling..
Ska du göra i helgen? - Fira farmor, träning och lite sånt..
Har du för kläder på dig? - tights och linne.
Gjorde du igår? - Tränade :D
Ska du göra i sommar? - Gotland? göteborg,lande, vänners land,åland och massa..
Åt du senast? - Hallon
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - svimmat typ..


VEM/VILKA...

Kramade du senast? - Linda
Slog du senast? - Brosan kanske?
Fick du sms från senast? - Natha
Pratade du med i telefonen senast? - Matilda
Saknar du mest just nu? - Älskling!!!
Älskar du? - Robin, vännerna, familjen släkten...
Är din bästavän/vänner? - Linda!!!
Skulle du kunna göra allt för? - Linda, Älskling och många av vännerna..
Kan du lita på mest? -Linda
Vet mest om dig? - Linda
Sov du tillsammans med senast? - Linda sov här inatt?

ALLMÄNT

Har du pussat en groda? - nej
Kan du hjula? - aaa
Biter du på naglarna? - jag har typ slutat, äntligen!
Är du EMO? - nej
Vågar du flyga fallskärm? - nej
Spelar du cs/wow eller något liknande spel? - nej
Är du hungrig? - nääe
Är du blyg? - nej det är jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0