Awsome day!

Igår så åkte jag till Kista centrum med Mina systrar, Linda opch cecilia. Vi shoppade på en hel del.  kom hem vid ett tag efter halv fyra, då käkade jag lite. sedan drog jag ut igen ochträffade Linda och Linnea. Vi flummade runtoch hade det skit kul helt enkelt.efter ett tag skulle linda hem och äta så jag coh Linnea drog till grillen och åt pizza. sen träffade vi Linda igen, var ute ett tag till. kom hem någon gång på kvällen. Lagom tills sofai kom hit, min ja halv kusin eller vad man ska säga. Hon har sovit här hela helgen för idag ska hon och tillsammans med många andra spirnga tjejmilen. Men nu ska jag äta lunch sedan blir det tennis träning. Puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0