Varför är inget som det ska? :O


Vad skulle jag göra utan er egentligen? :O


vad hönder med världen egentligen? Det känns allvarligt talat som att allting kollapsar runt om en, blir skitlätt att dras med. Bloggen har dragits med. Men det är bara att se på det ljusa, helg snart, sista året, nytt fristående, ja det var väl det ljusa.

Jag är trött på att det alltid ska vara något fel på alla killar, såna som aldrig vågar göra nåt åt saker, idioter som förtrollar en och sen krossar en, eller så är killen perfekt-och upptagaen :O
Det är bara att vänta, eller hur? vänta på att DEN killen visar sig, under tiden får man väl bara stå ut.

jaa jag behövde bara få ur mig det där efter för mycket no, och diskussioner med idiotiska gubbar.
Ses!

P.S förlåt för att det tog en evighet för mig att hitta tillbaka till bloggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0